Monday, January 17, 2011

just Visayan poems

GASA
Wa ko damha
Ikaw moabot pa
Sa upat ka buwang hinuwat
Ikaw akong madawat
Kalipay kong sangko sa langit
Kay ikaw miabot ug wala masangit
Wa ko pa man nabati ang gugma
Nasayod ako nga kana moabot ra
Tuod man, tuig ang milabay
Ug akong gugma misugod na ug agay
Daw balde nga nag-awas-awas
Sa poso nga wa’y puas sa pag-agas
Gugma gyud ni nga tinud-anay
Kay akong gugma wala malanay
Panagsa ra mahimpalgi
Ang gugmang ingon ani
Karon, ako makaingon
Ikaw ang bulawang gihatag sa Panginoon
Mapasalamaton ako kaniya
Kay ikaw iyang gi-gasa  
Hununga na!
Agay! Agay!
Hununga na kana dong!
Wa ka ba maluoy sa akong dughan?
Kapila na kini nimo gipasakitan
Pangita na ngadto ug lain!
Kanang makaantos
Kay ako dili na makaya
Ang mga panamastamas ug imong panaugdaug
Basin nagtuo ka dong,
Nga sayon ang mahigugma?
Dili ra ba!
Mao nga hununga na!
Mangita na ko ug i-puli
Kanang dili parehas nimo
Kanang tinu-anay nga mahigugmaon
Ug mapinanggaon
Lakaw na! ayaw paglangan!
Nag usik-usik ka lang
Sa akong luha ug panahon
Nga unta nakakaplag pa ako ug tarong

No comments:

Post a Comment